اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خطر غرق شدن در استخر‌های ویلا شخصی و کشاورزی در فصل گرما توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک معمولی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد زلزله ۴.۵ ریشتری در سمنان (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان تا پایان هفته رکورد پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد شکسته شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی | خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی وضعیت سخت کاری عاملی برای ترک شغل و مهاجرت پرستاران| کوچ تلخ سفیدپوشان مشهدی راز تبهکاری‌ها قاضی قلابی در مشهد برملا شد + عکس ۸۷ درصد مراجعان پزشکی قانونی مصدومان نزاع و تصادفات هستند اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند
سرخط خبرها

تداوم هوای زمستانه در مشهد | بارش باران و برف در خراسان رضوی ادامه دارد (۵ بهمن ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۸۲۱۲
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تداوم هوای زمستانه در مشهد | بارش باران و برف در خراسان رضوی ادامه دارد (۵ بهمن ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣ درجه و در سردترین ساعات به منفی ٢ درجه خواهد رسید.  

زهرا آهنگر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شرهرآؤانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بارش باران و برف در سطح استان خصوصا نواحی شرقی و شمالی ادامه دارد و با تشکیل مه، لغزندگی و کاهش دید همراه است.

وی افزود: از بعدازظهر فردا مجددا سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد و بارش ها به شکل رگبار باران از غرب و جنوب غرب  استان آغاز می‌شود و این شرایط در طول هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دارد. این بارش ها در نواحی کوهستانی به صورت برف و باران و احتمال رعد و برق نیز وجود دارد. همچنین با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی و سیلاب نیز وجود دارد.

گفتنی است در برخی مناطق نیز شاهد وزش باد شدید به خصوص در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هستیم.

امروز کاهش محسوس دما در سطح استان به خصوص در نواحی شمالی، مرکزی و در نیمه شرقی رخ خواهد داد و انتظار داریم در این نواحی مذکور فردا ظهر دما افزایش یابد.

به گفته وی امروز بارش‌ها در مشهد ادامه دارد و این کلانشهر‌ها ٢ دهم میلیمتر بارش باران داشته است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین صفر و ١١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣ درجه و در سردترین ساعات به منفی ٢ درجه خواهد رسید.

طی شبانه روز گذشته، درگز با منفی ٣ درجه و  مهولات با ٢٠ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس با ۵۴ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارش باران از از تربت جام ٧.۵ میلیمتر گزارش شده است. شهرستانهای قوچان ٢ سانتی متر و کلات نادری یک سانتی متر بارش برف داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->